Tjaaaaahhh<3! ;*

Tjaah folket ;)<3
Hmm idag gick jag inte till Kyrkan mina syskon och min mamma gjorde det men inte jag .. jag hade skit ont i magen :(! mm aa så jag blev tvungen att stanna hemma !
Ensam :P!
haha men mm jag har haft det kult ensam :P mm först så kolla jag på film den heter "En prins i New Yourk" haha jag har sett den tidigare men mm det är väll inget fel att se på den igen :) mm sen typ på halva filmen så stoppade jag asså jag kollade på min laptop mm jag stoppade filmen och sprang ner till centrum för att köpa läsk och godis och sånt mm så gjorde jag det sen efter så kolla jag på filmen igen aa och efter det så börja jag plötsligt städa hela huset :O! haha Weird! elr hur det stavas xD haha aa haha jag hade på jätte hög musik och börja liksom städa mitt rum som va as stökigt och aa typ hela huset och nu är typ allt städat förutom en sak .. jag pallar inte diska xD hahaha men jag ska göra det iallafall snart ville bara skriva ett inlägg innan jag börjar diska :P
mm men det är iallafall bra att jag städade kommer kanske få belöning av mamma xD!! men hoppas det!!
aja jag gör inget speciellt just nu förutom att blogga då :P men aja ska nog bah vara på datan 5 min till sen ska jag börja diska :)!
man vet ju aldrig när dom kommer hem ;o men aja
Byee//S.M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0