Ska till............

Heej alla läsare!! Idah så va jag i skolan och vi hade gympa! En tjej i min klass som heter Jennifer messa mig och sa det, jag bah men vi hade inte efter hon sa att va där. Sen jag gick till gympan! Jag spelade badminton med Jennifer, det va roligt!

Idah va jag med mina bästisar! Vi hade skit roligt tillsammans. Efter vi hade slutat så gick jag, Justina, Sandra och en annan tjej(hon går i min klass) till affären! Vi köpte godis och de! Mums.....

Ska till Shack Tävling imorgon i Globen med hela min klass förutom 4 styckna! Spännande!! Kan inte vänta!!

Igår så pratade jag och en av mina bästisar Angeli på telefonen jätte länge!! Vi började från kl. 21:14 ! Vi pratade i 38 minuter och 8 sekunder!! Men idah vi ska prata 3 timmar. Från kl. 18:00 till 22:00 ! Kan inte vänta nu!Och förlåt förlåt förlåt, ingen dagens outfit därför jag har redan duschat!! Sorry! Men hejdå! Har bloggat mycket idah! Aja herrå!!

 Eunice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0