Simmhallen :)

Shulululu!
Idag va jag i skolan och va med mina vänner/bästisar aa det va ganska kul
mm vi slutade 13.05 idag igentligen skulle vi sluta 13:10 men aa hahas :P bara 5 minuters skilnad men jaja :P
aja idag skulle vi gå och bada med fritis klubben det va skit kul vi badade i skärholmen :D!! haha vi hoppade från tornet hundra gånger haha jag va med Lollo,Jacky,Sessen och Aylin och några killar också!! asså det va skiiiiit kul haha men aylin vågade inte hoppa från den där saken aa vi tvinga henne men hn ville inte :P! men jag och lollo och dom andra hoppade 24/7 haha asså jag svär det va roligt xD<3<3 när vi skulle tillbaka till vårberg så hadde jag och lollo typ klorin eller hur man stavar det aa vi hade klorin i ögonen så vi grät hela vägen typ haha det sved skiit mycket i ögonen :P haha aja just nu har jag ont i magen och huvudet det är för att vi simmade fett länge men mm..

Byee//S.M♥


Kommentarer
Postat av: Kia

Du är en av de 9 Finalisterna för Veckan Blogg! Nu är det bara att skaffa så många röster som möjligt! :) Grattis och lycka till! :)

2010-03-19 @ 19:56:58
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0