;o!

Tjaah<3!
Hinner inte blogga idag så mycket  :'(!
Min syrra ska va på datan nu >:|!!
idag har jag gjort Mycket och det som jag har gjort idag i skolan har vart Mycket roligt hahaha driver men mm idag så Fick vi reda på att vi ska göra nån pjäs asså Medeltidspjäs aja kan inte blogga mycket idag jag berättar allt imorgon aja
Lollo åkte till skåna idag :D!
mm så hon va inte i skolan :/ och
Sessen vet jag inte om hon Skolka xD eller så va hon sjuk aja tror att hon va sjuk :P och sarah mådde illa så hon stack hem -.-
mmså idag hängde jag med Jacky och Aylin emn vi hade skit roligt haha
sen i fritidsklubben så hittade vi på en dans bara vi 3 :)! Kul men aja måste stänga datan nu Byee!!<3
//S.M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0