Ny HEADER!<3|| Inlägg :)

Jepp har gjort en ny header ;)<3

Jag blev faktist ganska nöjd med den men vi får se vad ni tycker KOMMENTERA vad ni tycker ;)!!
aja
jag vet jag har blivit gaaanska dålig på att uppdatera :/ men min bästis JACKY har inte skickat alla bilder som vi tog i skärholmen i förrgår och bilderna som jag och hon tog idag asså vi va på Museéum aa hon har inte skickat dom till mig :( jag som tänkte lägga in alla på bloggen :/ aja! idag va jag i skärholmen med Sarah Em Jacky och Jag vi träffa skit många killar som vi kände där t.e.x
Erik :)!
mm sen så träffa vi Javier -.-! Gammal klasskompis han e helt störd i huvet haha xD han och hans kompisar Sami kiar jim och några andra från våran typ grann skola börja jaga oss från ingenstans och bah ey vi vill snacka med er killarna ville snacka med mig och em sen vi bah nej stick sen vi börja springa runt i skäris haha men dom fortsatte och följa efter oss men sen dom skicka sms till em och bah vf springer ni för vi bah vf inte xD men aja sen efter dom bah men ärligt stanna så vi stannade men inte jacky och Sarah dom fortsatte o springa haha sen sa Sami en grej till em som jag inte får säga PRIVAT haha jag och em bah shit sen hon stick o brinn cp barn haha sen vi vi gick iväg sen en stund senare när vi skulle hem dom bah vart ska ni vi bah hem dom bah aha ok :( hejdå haha
det va skit kul :)<3
ojj shit va mkt jag skrev idag haha aja Byee!!//S.M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0