Kan inte vänta tills...................

Heej alla läsare!! Idah så skulle jag simma med min kompis Gilda i fiitja badet, men kunde inte idah :( !!

Kan inte vänta tills SOMMAREN!! Önkar SOMMAREN va HÄR just nu!! Kommer vara ute med vänner/bästisar och de!! Kan inte bara vänta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu så laddar jag ner en video på FB när jag dansade när jag va ungre!! När jag såg den jag bah OMG!!  HAHA! Men hejdå för så länge!! Kanske ska vara ute och visar er dagens outfit den HÄR gången!! Hejdå!!

 Eunice!

Kommentarer
Postat av: Kia

Jag kommer inte att räkna med de kommentarerna du har skickat för din egen blogg, för du får endast rösta på den engång. jag ser din IP. :P

2010-03-21 @ 14:26:26
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0