INGEN RUBRIK NU HELLER!

Sho!<3
Idag har jag vart i skolan och sånt det va inget speciellt idag i skolan men idag när vi
va i klubben då kom en tjej (säger inte namn) och ville prata med lollo och sånt sen lollo ville inte sen blah blah blah så blev det typ ett bråk skit många va mot 1!! men tänker inte berätta mer om det för jag tror inte att dom som vill va med vill att jag ska berätta och jag vill inte heller berätta ..
aja efter det där så gick sessen hem och lollo jag jacky och aylin va kvar i fritis klubben aa
så vi hittade på nått bara jag och jacky skulle hitta på massa tricks med hopprep och aylin och lollo skulle också göra det sen när man hade hittat på nått tillsammans så skulle man visa upp det det va skit kul :D sen på slutet gjorde alla 4 nått tillsammans på hopprep :P<3333!
aja nu ska jag blogga på min egen blogg
Saraakatth.blogg.se <-----Länk!

mm..
Puss puss Kraaam//S.M♥

och min vanliga signatur *trumvirvel*..........

Haha puuss!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0