I'm Crazy!!

Heej alla läsare!! Idah så va jag i skolan med vänner/bästisar. Alla mina vänner sa till mig vad har hänt mig dig (jag, därför jag va galen som jag vet inte vad!!) jag bah jag är drogad! Driver bahhh, men aa. Idah så fick en kille i min klass reda på att det här e min blogg, jag börja säga vem f*n heter Brown Diva, hah :P!! Men idah så va jag med min kompis Gilda, vi hade skit roligt tillsammans!! <3

Nu så kommenterar nån på min blogg och säger att jag borde blogga mer och de men jag har faktist läxor och de, mycket andra att göra som e viktigare :P!! Men aa, hon/han som kommenterade som ANONYM sa att jag borde ha en tävling men vet inte vadå för tävling, så snälla ge mig tips om vad jag kan ha snälla :)! TACK om ni kommer hjälpa mig. Och förlåt igen, INGEN DAGENS OUTFIT!! I'm so sorry!! :( <3 Men hejdå alla läsare!!

 Eunice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0