I <3 YOU

Sarah : Sakta ner, jag är rädd.
Jag Nej, det här är kul.
Sarah : Det är inte alls kul, sakta ner.
jag:       Säg att du älskar mig då.
Sarah: Jag älskar dig, sakta ner nu.
jag:       ge mig en kram <3
*Sarah kramar miig <33*
jag :     ta av mig min hjälm och sätt på den på dig <3
Sarah gjorde det.

I tidningen nästa dag:
En motorcyckel har krockat in i en byggnad,
två satt på motorckyeln, men bara en överlevde.

Sanningen:
jag hade sett
att mina bromsar inte fungerade, men jag ville inte
tala om det för Izabell. Istället fick jag henne att säga jag älskar
dig, känna hennes kram för en sista gång, och jag fick henne att ta på
sig min hjälm och sa att hon skulle klara sig även om han skulle dö.




mera än så hära mkt älskar jag dig ! <3

älskar er alla mina andra bästisar också!!<3 skulle kunna skriva sånna texter till varenda bästis jag har!!<3
Älskar er som sakt!<33333// S.M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0