Heey

Heey alla läsare! Idah så va jag i skolan, med mina bästisar! Övade också på dansen med Bella, Matilda och Bisma. Vi är typ klar med dansen! ;) Vi kommer uppträdda den snart! ;) Men idah så gjorde vi samma sak som igår. Springde till affären och köpte klubba. Nu så va det min bästis/kusin Samra som bjöd alla. Hon hade 10 kr och hon bjöd: Viktoria, Bisma, Sandra och jag såklart och hon. Efter så gav hon också Bella och Matilda klubbor!

Just nu så chattar jag med mina två bästisar! Samra och Gilda! Men slut snack om det. Ni vet förra söndag, ja, jag gav aldrig er dagens outfit. Så ni kommer få dagens outfit men på en annan inlägg. Så hejdå för så länge!

 Eunice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0