Heey och välkommen till vår NYA blogg ;)!!<3

Heey!!
Hej och Välkommen till Eunice o Saras(Jag) Blogg!!<3
här kommer vi skriva om vad som händer i våra Liv :P aa och så kommer
vi lägga upp Bilder och sånt och typ 1 gång om månaden ordnar vi nån
rolig Tävling!.. :) och så kanske vi kommer Videoblogga några gånger men aja här kommer 1 inlägg av mig!

Idag har jag inte gjort så mycket vi slutade skolan kl: 14:10 och så gick jag och min bästis Sarah hem till henne :) vi tittade på film och efter det gick vi ut och gick runt lite i stora parken sen gick vi upp till centrum och köpte Chocklaaad och Goodis mums ;)<3!!
aja jag bloggar mer imorgon..

//Sara (jag kommer skriva //S.M istället för //Sara så S.M♥ kommer bli min nya Signatur!<3)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0