Heej <3

Heej alla läsare!! Idah så vakna jag typ 07:40 och jag började 08:00, fick värsta PANIKEN!! Min pappa fick skjutsa mig till skolan (lycks)! Men gissa vad........................................................... vi hade EJ gympa så vi började 09:15, jag som stressade skit mycket!!!!! Blev fett arg!! Men strunt samma, idah så va jag i skolan med vänner/bästisar, övade också på dansen med Bisma, Bella och Matilda! Vi e snart klar med dansen :) !!

Nu så e jag inne på msn och fb! Chattar med Matilda på msn och de! Men hejdå! Förlåt ingen dagens outfit igen :(! Vad har hänt med mig? :S Ska försöka förbättra mig på det! Men aja hejdå!! <3

 Eunice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0