Hahahah bästa dagen jao!!(L)Em(L)Jag(L)Jacky(L)= 4-EVER!!<3

Hahah Tjah :D! Rubriken stämmer
Idag va jag i skolan blah blah blah aja juste idag hade jag jätte ont i mina knän och jag sa till Åsa(min fröken) att jag inte kan gå till gympan idag för jag hade ont i mina knän sen åsa sa att om jag har det då betyder det att jag har `Växvärk´och jag bah What?? o.O
sen sa hon att när man har växvärk så betyder det att jag håller på att växa fort då får man Väx värk
haha mm men aja efter skolan så gick jag Sarah,jacky och em till skärholmen vi hängde där ganska länge men inte Sarah hon blev tvungen att gå hem typ kl 16.00 mm juste när jag sarah jacky och em gick in i kappahal då träffa vi Kumru och Sarah.Ö(klasskamrater)
mm och dom skulle typ köpa kläder där aja mm ..
mm innan sarah gick hem då gick vi in till affären Kixs(elr vad den nu heter) aa asså sminkaffären haha vi hade inget att göra så vi provade smink haha och vi tog inte bort sminket vi hade provat så vi gick runt i skärholmen men smink o allt xP haha det va skit kult.
När sarah hade gått hem så gick jag jacky och em till Stadium och provade några Adidas koftor och vi tog solglasögon och gick in i omklädnings rummet och provade kläderna och tog fett många bilder haha det va skit kul!! haha sen efter det prövade vi skor i Stadium aa och fortsatt och ta bilder :P
hahaha jag kommer lägga in alla bilderna vi tog när jacky har skickat dom till mig :)!
aja shit va mycket jag skrev idag xD haha aja det är ju ändå bra för jag skrev inget igår :P


Ciaao//S.M♥   




Kommentarer
Postat av: Sarah<3

Haha tjah sara :P cook snygg blogg jaow!! Älskarej<3 och förresten fett kul vi hade menn jag blev tvungen o gå hem :P<33

2010-03-25 @ 17:08:01
Postat av: Sarah

Förresten vem gjorde designen fett söt jao va det du eller den andra tjejen?

2010-03-25 @ 17:08:57
Postat av: Brown Diva!! <3

Det va Sara som gjorde designen! ;)

2010-03-25 @ 17:52:50
URL: http://browndiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0