Finast väder 2010 :D!<3

Haha yupp finast väder 2010!! det är 9 grade idag :)  Kolla själv!!



haha jag ska nog va ute idag!!<3 kanske gå och simma igen ;)!<3
Som ni kanske inte vet så går jag och Eunice på Dans vi har träning varje lördag i Rågsved men
jag vet inte om vi har träning idag ;o aja ska sms:a våran dans lärare :)
aja om inte vi har Dans träning idag ska jag kanske gå och Simma med en utav mina bästisar Jacky om hon kan ska nog fråga henne :)!!
just nu så Sms:ar jag med min söta bästis Eunice som också bloggar här haha det vet ni ju :P aja
Pöööözzzzz//S.M♥


Kommentarer
Postat av: Brown Diva!! <3

Åwww tack!! <3

2010-03-20 @ 14:13:16
URL: http://browndiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0