En bra dag!

Heej alla läsare! Idah va skolan som vanligt, va med mina bästisar/kompisar! Jag och mina bästisar hade skit roligt över en sak, hehe :P ! Stannade i skolan skit länge tills 16:00 och jag slutade 13:15! Va med mina bästisar Justina <3 och Sara <3 ! Vi hade skit roligt! Vi bus ringde någon som vi känner och Justina sa att hon hette Emilia och sa (alltså på telefonen när vi bus ringde nån) jag är en fjortis!! Jag börja ass garvaaa!! Jag och Sara garvade som galningar!! Haha, :P ! Vi hade skit roligt tillsammans!

O nej, nu har jag glömt något!! Dagens outfit!! Förlåt!! Glömde!!............................................. SAJK !! Ni kommer få det på en annan inlägg, men hejdå för så länge!!

 Eunice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0