E så himla trött!!!!

Hej alla läsare!! Idah så va det Shack dagen!! Mötte min bästis Melisa (<---länk) blev så himla glad!! Det va förra året jag mötte henne sist när hon skulle hämta sin kusin Melisa! Och jag möte också min andra kompis eller ''kusin'' kan man typ säga. Men aja hon heter Jacinta och hon har också en blogg som heter: www.jacintamuthoni.blogg.se ! Gå gärna in på den också! :) Men aa... våran klass kom tredje plats och vi va bara 19 studenter, de andra kunde inte komma eller nåt sånt! Men tredje är väl bra! Och juste glömde säga vart vi tävlade, vi tävlade i Globen ! Det va skit roligt!!

Just nu så är jag jätte trött!! Min klass började kl. ! 10:15 idah, sen vi åt lunch 10:30. Vi fick äta tidigare än vanligt annars vi brukar äta 11:25. Men sen så lämnade vi skolan kl. 11:30 och kom till Globen 12:30 och vi skulle gå in till Globen kl. 14:00 ! Vi väntade skit länge! Men vi spelade olika spel och de så det va faktist roligt!

Juste *kanske* Sara (Sarakatth) kommer hem hos mig snart därför hennes mamma ska komma hem hos oss då kanske ni får en video om mig och Sara (<---länk) ! Hoppas JA!! Men nu så har jag bloggat skit mycket! Men hejdå! Ska börja jobba med nya designen!

 Eunice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0