Aaah har fått skit snygga balerina skor :D!!<3

Sho blogg readers ;)<33!!
Idag började vi skolan kl: 9:30 :D! haha vi hade sovmorgon, mm efter lunchen idag så skulle vi på Påskvandring i bredäng haha det va skiiiit kul asså det handlade om påsken haha först innan vi va där då nästan alla bah säkert dt kmr va feett tråkigt sen när man va där då det va skiit kul hahaha :D!! ni som inte va med BORDE VA MED :D!! haha :P
aja efter det slutade vi skolan typ kl 13.30 eller nått sen alla gick hem förutom jag Sessen(kompis) och Jacky(bästis) jag och jacky skulle följa med sessen på kören och det va skiit kul där också speciellt när vi körde
pingis
haha alla 3 fick skrattanfall där och vi skrattade fett mycket :P!! haha :P hon som jobbade där va nära på att kasta ut oss Jaaow xD!
aja sen gick vi hem :P jag och jacky hade gjort typ nån bricka där  sen när vi skulle hem med sessen aa då sessen va den ända vanliga där jag
och jacky skulle hålla våra brickor i handen ända hem haha och på vägen garvade vi hela tiden haha asså vi såg ut som hamla hantvärkare haha med andra ord Kärringar som har hantvärkat nått och inte har råd med en påse så man går hem med brickan på handen xD hahahaahahahahha
aja sköönaste dagen det va idag iallafall :P :P :P

haha mm aa mm jag har fått skiiit snygga Ballerina skor från affären Bella shoes :D!! skiit snyggt asså haha har ingen när bild på dom bara nån konstig man kan knappast se om det är skor haha xD
aja jag har bloggat mycket idag :P

mm aja
Byee//S.M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0