Ja, jag lever -.-! haha

Shulululu >:]<3 mm jag lever men ibland Råkar jag faktist glömma att blogga på chickgirls :P


hihi mm idag så vakna jag kl 08.45 och somnade om sen vakna jag kl 12.30 haha
men aja sen så gick jag direkt och duscha mm och klädde på mig o allt sen så fixa jag mig lite plattade lite håret ni som går i min skola vet ju att jag har låssas hår och det är krulligt mm jag försökte platta håret så att det inte blir så krulligt mer xD men mm sen sminka jag mig lite aa.. igentligen skulle jag följa med min syrra för att handla mer grejer till sin stora fest idag D:
men kunde inte måste passa min lille bror >:/!
men aja mm min syrra ska ha fest  med sina kompisar och allt asså min syrra har fyllt 18år så hon ska ha en stor fest!
mm och jag fick komma och jag fick ta med mig 1 kompis och igår ringde jag jacky och undrade om hon kunde följa med och hon sa att hon skulle fråga sin mamma och att hon skulle ringa mig idag och säga om hon kunde elr inte.. men aja
just nu så bloggar jag och är inne på msn chattar med eunice men aja bloggar KANSKE innan jag går till festen den börjar kl 18.00 och slutar typ 22.00 men aja
Pözz pözz //Eran party kung S.M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0