Home sweet home <33 ;)

Zupp är hemmaa nu kom typ för en 1 sen :P
det va skit kul i kyrkan jag va med Eunice<3Charonne<3 och Marlene<3 ;) vi hade skit kul asså vi gunga fett mycket jao xD haha men aja sen när vi skulle gå hem så skulle jag igentligen hem med min syrra för min mamma skulle typ städa sen när jag skulle hem jag hittade inte henne ;o men esther (eunice's stora syrra) bah du och gloria (min lilla syster) kan åka med oss asså i bilen för dom hade 2 platser kvar i bilen så jag och min lillasyrra följde med i bilen vi fick nycklar från mamma så vi kunde låsa upp dörren mm så när vi kom hem så va vi typ ensamma i aa 1 timme och 30min mm nyss kom min syster hem med min lillebror :P haha men aja har typ inget att göra just nu lyssnar på MUSICA xD som Sarah kallar det :P
saknar Sarah :(<3
hon har inte  vart ute i hela påsklovet bara för hon har UTEGÅNGSFÖRBUD fett länge sen jag såg henne ;( men aja ska träffa henne imorgon för det e skola då :)!

OJ JUSTE DET ÄR SKOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;''''''(
glömde det totalt :O!?
ooh ;( men aja man får leva med det :/!

så Pözz pözz//You know who this is -.-!<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0