;( / ;)

Tjaah!<3 mm vet har inte bloggat på länge men mm aa mm haha driver -.-!
men aja jag bloggar ju nu..
aja mm förr igår så va jag på Museum med hela min klass och våran grannklass 5A vi går i 5B
aa vi va på TeckniskaMuseét det va skiit kul asså ;) mm men aja o juste ni vet den kända bloggaren KISSIE mm jag och min bästis Sarah såg henne i Stureplan haha gud vilka stora bröst hon har :S och stora läppar men aja
IDAG ÄR DET PÅÅSKLOV fett glad jag är breeh
haha imorgon ska jag ha Myskväll med mina underbara vänner/bästisar :)!!!!<3<3<3(L)
aa sen efter det på kvällen ska jag på fest i bredäng ;) min kompis fyller år Grattis :)
men aja nu kommer några bilder på mig och mina 2 bästisar Em♥ och Jacky♥

Njuut:







Njutit klart ;)? hhaaha vi tog bilderna inte så länge sen det va iallafall den här veckan men aja bloggar mer imorgon efter festen jag har vart på ;)<33

Byee
//Eran kung S.M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0