Bästa asså!!! ;)

Heej alla läsare!!!!!!!!!!!! ;) Idah så va jag i skolan. Efter vi hade slutat så gick Sandra,Bisma,Samra,Justina och jag till affären och köpte klubba som vanligt! Sen så mötte jag min kompis Vanessa efter vi hade gått ut av affären. Hon va på dagis med våran kompis lilla syster. Jag och Samra gick till henne och de andra gick hem. Vi va på dagiset och lekte med min kompis lilla syster. Men ja.. sen jag och Samra skojade med Vanessa att Justin Bieber <3 <3 kom till våran skola! Hon bah ni skojar! Jag och Samra bah sam tidigt VI LOVAR! Sen jag bah han kramade mig, hon bah du skojar! Jag och Samra bah neej det e sant. Han krama också mig sa Samra! Efter då Vanessa bah får jag krama dig, jag bah neej! Hon börja jaga mig därför jag hade kramat Justin Bieber <3 <3 sen Samra lägde sig på Kina Gunga sen då Vanessa kramade henne! Vanessa bah ''JAG HAR KRAMAT JUSTIN BIEBER (därför Samra hade kramat han) hon blev skit glad! Haha :P Sen hon börja typ dansa som en galning! Och vi har inte sakt till henne att vi skojar! Hon tror på oss skit mycket! Vi e bäst ( Jag o Samra) DRIVER...........!!!!!!! Sen vi sa hejdå till våran kompis lilla syster och Samra,Vanessa och jag gick! Sen så skulle Samra gå till t-banan då så sa vi hejdå och det. Sen jag och Vanessa gick efter då hon frågade mig dumaste frågan asså!!!! Hon bah om man pussar Justin Bieber <3 <3 på munnen vad skulle han göra? Jag bah jag vet inte!!!!! :S Efter jag bah men du lixom känner inte han! Det skulle vara konstigt :S ! Men aja pallar inte blogga nu! Så hejdå!!


SKULLE PÅ RIKTIGT VARA PÅ BLOGGEN KL. 16:30 MEN GLÖMDE ATT BLOGGA HÄR! BARA BLOGGADE PÅ MIN EGEN BLOGG (WWW.BROWNDIVA.BLOGG.SE)

Eunice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0